A lányunk az óvodától kezdve egészen nyolcadikos koráig a Lidl intézményeibe járt Erlenbach-ban (Baden-Württemberg). Egy korábbi bejegyzésemben, melynek a címe GENDER-őrület a LIDL privát iskolájában, már írtam a feljelentésekről, és amelyek érintik a férjem munkáltatóját, a Lidl-t is.
Ugyanennek a korábbi bejegyzésnek a befejező részében írtam arról, hogy 2022 decemberében jeleztem a magyar rendőrségnek, hogy a feljelentést Németországban is meg fogom tenni, hirtelen 2023 januárjától elkezdődtek a lányom körüli problémák az iskolában. Ritka „különleges” tanárok dolgoznak ebben az iskolában, a GENDER-őrület mintapéldái.
A magam védelmén kívül, azért is szeretnék erről a történetről írni, mert szülőknek segíthet megtanulni kiállni a gyerekeik mellett a tanárokkal szemben. Attól, hogy valaki felnőtt és tanár, nem azt jelenti, hogy eltaposhat egy gyereket kénye-kedve szerint, mert ez a hatalmában áll.
Azzal kezdődtek a lányom körül a problémák, hogy hirtelen minden tantárgyból leromlottak a jegyei. Négy olyan tantárgy is volt, aminek egyértelműen semmi köze nem volt a lányom képességeihez. A lányomat úgy neveltem, hogy a problémáit elsősorban rendezze személyesen, és ha ez neki nem sikerül, akkor szülőként számíthat mindig a segítségemre. Két tanár nem változtatott a jegyeken az érvek ellenére sem, és erre adtak valamilyen magyarázatot. A másik két tantárgyban felmerült problémáknak viszont panaszlevél lett a vége.
Vallástanár próféta jelmezben, a gender-őrület nevében
A vallástanár iskolaszerte híres a téveszméiről, miszerint ő egy földreszállt próféta. Ezt teljes odaadással és meggyőződéssel mondogatja mindenkinek. Nyilván, akinek ilyen problémái vannak, annak muszáj hirdetnie magát, mert különben hogyan lehetne bizonyítani, hogy az.
2023.06.20-án azzal jött haza a lányom az iskolából, hogy az osztályfőnöke aznap megkérte őt, hogy hagyja békén a vallástanárát és ne mobbingolja többet a vallásórán.
Mobbing = a mobbing gyakran ismétlődő pszichológiai terror, legalább egyszer egy héten és legalább fél éven keresztül tartó cselekedetek sorozata egy egyén vagy egy közösség részéről, amelyek egy vagy több egyén ellen irányulva azoknál mentális vagy fizikális kórtani jelenségekhez vezetnek (Wikipedia).
Nem hittem a fülemnek, hogy létezik a világon két ilyen bárgyú tanár.
A vallástanár, a próféta, nem a lányomhoz ment rendezni a problémáját, nem fordult hozzánk, szülőkhöz a problémájával, hanem elment az osztályfőnökhöz panaszkodni, hogy a 13 éves lányom hónapokon keresztül zaklatja őt. Amivel a legjobban kihúzta a két tanár a gyufát, hogy ezt a történetet a lányomtól kellett megtudnom és nem a tanároktól. A mobbingolásban benne van az, hogy a vallástanárnak a pszichés problémáiért a 13 éves tinédzser lányom lehet esetleg a felelős. Az mellett, hogy ilyen komoly problémát sózott a lányom-, és rajta keresztül szülőként a mi nyakunkba, még egy teljesen faramuci helyzetet is teremtett, mert nyilván a tanáriban terjednek a hírek, és a lányomról elterjed, hogy zaklatja az órán a férfi tanárait a jobb jegyek reményében.
Egy tinédzser diáklányról beszélünk, akit az a vád ért, hogy egy felnőttet, egy férfit, egy tanárt hónapokon keresztül zaklatott. Óriási az erőfölény egy ilyen tanár diáklány kapcsolatban, de ez egy olyan vád volt ráadásul, amit nagyon félre is lehet értelmezni. A gyerekek általában félnek és/ vagy szégyellik az ilyesmit elmesélni, mert bíznak a felnőttekben, hiszen a felnőttekre vannak utalva az életük minden területén, így az iskolában is. Amit egy felnőttől hallanak, azt fogadják el, akár úgyis, hogy saját magukat okolják még egy ilyen tanár-diák kapcsolatban való visszaélésben is. Egy nagyon összetett problémát kreált a két bamba tanár.
Még aznap írtam mindkét tanárnak egy e-mailt, a vallástanárnak és az osztályfőnöknek is. Kérdőre vontam mindkét tanárt, hogy írják le pontosan mi történik vallásórán, hogyan mobbingolja a lányom a tanárát, és hogy a lányom-e az egyetlen, aki őprófétaságát zaklatja, mert több gyerekről tudtam, hogy a tanár próféta téveszméin viccelődnek.
Ekkor már nagyon sok problémám volt az e-mailekkel, már folyt Magyarországon és Németországban is javában a feljelentésem, aminek rész volt az e-mail fiókom teljes kontrollja és manipulációja. Mivel nem kaptam egyik tanártól sem választ, ezért kinyomtattam az e-mailt, hogy bevigyem az iskolába. De a lányom kérte, hogy ő adhassa oda az osztályfőnökének a levelet, amit másnap meg is tett. Elküldtem az e-mail még egyszer és egy kinyomtatott példányt én magam is elvittem az iskolába. Amikor a lányom odaadta az osztályfőnöknek a kinyomtatott e-mailemet, a tanárával együtt nézték meg az e-mail fiókját, a SPAM mappát is megnézték, de az én e-mailemet nem találták meg. Ezt az osztályfőnök nekem meg is írta aznap, hogy azért nem válaszolt korábban, mert nem kapott tőlem e-mailt.

Ezután elkezdődött a levelezgetés mindkét tanárral külön-külön, de egyik tanár sem írta le, hogy mi történt a vallásórán. Az kiderült, hogy az osztályfőnök nem a mobbing szót használta a zaklatásra, hanem a bullying szót, ami bár jelentésében enyhébb, de ugyanúgy zaklatást jelent. Tehát ez mellett sem lehetett elmenni.

Bullying = zaklatás, erőszak, kényszerítés, bántó kötekedés, megjegyzések vagy fenyegetések alkalmazása egy vagy több személy bántalmazása, agresszív uralma vagy megfélemlítése céljából.
A levelezésekben többször is elhangzott az, hogyha félreértés történt, hiszen Boróka is és én is félreérthettünk bármit, egyszerűen csak írják le, abban az esetben nincs szükség találkozásra sem. Mind emberek vagyunk és tévedhetünk.
Ehhelyett a a vallástanár már az igazgatósággal egy előre lebeszét dátumot ajánlott egy beszélgetésre. Megfordult a fejemben, hogy nagyon komoly problémáról lehet szó, ha senki nem mer róla beszélni, de az igazgatóságnak is jelen kell lennie a beszélgetés alkalmával.

A vallástanár levelére írt válaszomban rákérdeztem, hogy ez a javasolt dátum már egy megbeszélt konkrét dátum az igazgatósággal? Igyekeztem nem csinálni nagy felhajtást, viszont kértem, hogy legyen leírva, hogy a lányom nem zaklatta a tanárát.

Ez egy lebeszélt időpont volt, szóval bementünk a férjemmel az iskolába. Azzal kezdődött, hogy olyan időpontot adtak az aulában való találkozásra (a tanár, az igazgatóságtól egy személy, én és a férjem), amikor éppen kiengedték a lányunk osztályát és mentek ebédelni. Ráadásul az egész úgy volt időzítve, hogy a lányom osztálya végig kísért minket majdnem a teremig. A lányom és én is a megfélemlítés és megalázás teljes skáláját átéltük ebben a menetelésben, de a férjem egy jó kis matróz ugrással nagyon népszerű lett az egész osztály körében. Mindenki lelazult a poéntól, a két tanárt leszámítva.
A beszélgetés folyamán kiderült, hogy az egyetlen probléma a vallásórán, hogy a lányom szeret beszélgetni és ezzel elvonja az osztálytársak figyelmét. Elmelegedtem! Hangsúlyosan ki lett emelve, hogy a lányomnak ez a szórakoztató viselkedése miatt olyanok a jegyei, amilyenek, és hogy a lányom nagyon érzékeny a jegyekre.
A beszélgetésről egy protokoll készült, amit mind a 4-en aláírtunk.
Mivel kértem, hogy legyen leírva, hogy a lányom se nem mobbingolja, se nem bullyingolja a tanárát, ezt beleírták ugyan a protokollba, de úgy fogalmazták meg a protokoll szövegét, amiből teljesen félreérthetően azt lehetett kiolvasni, hogy a lányom otthon kitalálta az egészet.
Ekkor nagyon elegem lett, hogy úgy gázol át emberi sorsokon egy multinaciónális cég, mint a Lidl, hogy oda se figyel. Írtam egy panaszlevelet az igazgatónőnek, aki azt írta a válaszába, hogy menjek be az iskolába és beszéljük meg, hogy a lányunknak mire lesz szüksége a következő évben.

Semmilyen különleges bánásmódot nem kértem a lányom részére, csak azt, hogy írják le, hogy a lányom nem zaklatta felnőtt férfi tanárát. Nagyon kihúzták a gyufát. Az időpont 2023.09.21-re beszéltük meg.
Ekkor már Németországban is küldtem folyamatosan a feljelentéseket. Több más problémával együtt, összefoglaltam röviden az iskolában történteket is kiemelve az e-mailjeim teljes felyügyeletét és a tanároknak írt első e-mailem eltűntetését, és 2023.09.20-án elküldtem a hatóságoknak a szokásos módon több helyre egyszerre. Másnap elmentem az iskolába a megbeszélt találkozóra, és két az ügytől teljesen független tanár és az igazgatónő már vártak rám egy új protokollal, amiben leírták két mondatban, amit kértem: hogy a lányom nem mobbingolta és nem bullyingolta a tanárát. Lezárult az ügy.
Mennyi időt és energiát megspórolhattunk volna, ha bármelyik érintett tanár leírják már a legelején, hogy félreértés történt, de ehhelyett ment a keménykedés, mert a GENDER-őrület határtalan és az ideológiákat megvédik a globális multinacionális cégek, akár emberi életek eltaposásán keresztül is.
A tanárnőnek írt panaszlevél magyar nyelven, ennek német változatát küldtem el az igazgatónő részére.
Érdemes elolvasni a panaszlevelet, mert nem tűnik fel sokaknak, amiről én tudtam, hogy úgy képesek a szép szavakat használni egy-egy ilyen megfogalmazásban, hogy az ember még azt is megköszöni háromszor, amikor leírják, hogy a világ legszerencsétlenebbje.
A másik „x” tantárgy panaszlevele
Mivel ez a tanárnő rögtön reagált a levélre, és azonnal talált a lányommal közösen megoldást a felmerült problémára, ezért nem nevezem meg sem a tantárgyat, sem pedig a tanárnő nevét, de a történet mindenképp említésre méltó.
A történet arról szólt, hogy 2022 év végén ebből a tantárgyból az osztály dolgozatot írt, amelynek a kidolgozására 90 perc állt rendelkezésre. A lányom a dolgozat napján nem tudott menni iskolába, így az iskolai szabályok szerint egyedül kellett megírnia a dolgozatot. Erre kapott mindösszesen 60 perc időt. Jutott, ameddig tudott, de nem sikerült befejeznie és gyenge osztályzatot kapott. A tanárnő az összes javított dolgozatot egyszerre osztotta ki az egész osztálynak, és egyedül az én lányomat az osztály előtt nagyon csúnyán leteremtette, hogy milyen gyengén teljesített és ezt a gyenge teljesítményét összekötötte a lányom magavaiseletével. A dolgozatok kiosztásának napján kiderült, hogy a lányomnak az osztálynál 30 perccel kevesebb idő adott a dolgozatra, és ezt a lányom azonnal jelezte a tanárnőnek. Sok más gyereknek is volt a jegyével probléma, ezért a tanárnő begyűjtötte mindenkitől a már kiosztott dolgozatokat, mindenki problémáját korrigálta, de a lányomat kifelejtette a sorból. Történt mindez a féléves zárás előtt, így ez a jegy került bele a féléves bizonyítványába. A lányom ezt szóvá tette, amire azt választ kapta a tanárnőtől, hogy ezen már nem tud változtatni, de a következő félévben jelentkezzen újra. A lányom a második félévben harmadszorra is nekifutott, hogy rendezze a félreértést, de a tanárnő arra hivatkozott, hogy írnak a következő órán egy KP „nagydolgozatot” és utána jelentkezzen ismét ezzel a problémájával. A lányom negyedszerre is nekifutott a KP után, és ekkor láss csodát, mert ekkor a tanárnő kiakadt és lehordta a lányomat, hogy mindig csak panaszkodik és csak a múltban él, és tiszteletlennek nevezte, ezért a szóbeli jegyét is lerontotta.
Nos, hát a tanárnéni rettenetesen kihúzta nálam a gyufát, ezért írtam neki egy rendkívüli izgalmas hangvételű panaszlevelet, amiből azonnal felfogta a probléma lényegét, mert rögtön megérkezett a bocsánatkérő levele, és már másnap találtak a lányommal közösen megoldást.
A tanárnőnek írt panaszlevél német nyelven:
Nagyon veszélyes a GENDER-őrület, mert az első generáció még küzd ellene egy ideig, de gyerekek és hamar belefáradnak. A következő generációk már bele sem kezdenek egy ilyen széllel szembeni harcba.
Ez egy reménytelen küzdelem az értelemmel.
Nem hagyhatjuk semmilyen ideológia mentén a gyerekeink védelmét. Ez lenne az üzenete a bejegyzésnek.


Ez az oldal reCAPTCHA-val védett, és a Google Adatvédelmi irányelvei és Szolgáltatási feltételei érvényesek.